6 Kasım 2009 Cuma

Belediyemizde Yeni Yenilikler!

Belediyemizde yeni gelişmeler, yeni yenilikler var sayın sakinler.

En çok yeni yeniliklerin neler olacağını merak ediyorum ben de. Sanırım, zenci transferler yapacağım. Renk gelsin biraz. Keşke kırmızı zenciler, pembiş zenciler, kahverengi üstüne yeşil puantiyeli zenciler de olsaydı. Acaba genetikleriyle oynayabilir miyiz?

Genetik demişken, memlekette ve dünyada, yenmeyen tüm genetiği bozulmuş sebze ve meyveleri belediyemize yığıyorum. Ziyan olmasın o kadar sebze, meyve. Nimet hep bunlar.. Yazık, günah. Çoluğa çocuğa yedirelim. Hacı Emine Hayratı'nın oraya kuracağımız tezgahlarda yakın zamanda satışa sunacağız. Tüm belediye sakinlerine duyurulur.

Hayırlı bayramlar, mutlu noeller..



(Temsili Resim)
Genetiğiyle Oynanmış Ergen

Not: Banyonun akustiğinin yanında, ışığı da iyi olmalı ki tüm ergenler banyoda bir foto furyası filan. of sıkıldım cümle kurmaktan. neyse.. öptm.kib.bye.

3 yorum:

  1. belediyeden korkuyorum :|

    YanıtlaSil
  2. korkmayın.. her şey yolunda.. çok eğlenicez.

    YanıtlaSil
  3. pembiş zenci olmaz ki..zenci sihayi bir ırk adı. pembiş zaten bir ırk oluyor bu durumda.

    YanıtlaSil