28 Aralık 2010 Salı

Mutlu Noeller, Hayırlı Bayramlar!

Yeni yıla girerken parti marti yok mu bizim belediyede diyenleri duyar gibiyim. Tabii ki var. Alemsiniz. Dansöz bile var! Sobalarla ısıtacağımız meydanda, sıcak şarap ve sahlep keyfinin yanı sıra, dansöz de oynatıyoruz! Çıkılması için masa da hazırlatıyorum. Masalara çıkıp da oynayabilirsiniz. 31 Aralık gecesi, her şey... serbest ama; meydanda no seks. Herkes evine gitsin o ara. O kadar da değil. Sevgiler sunuyoruz.


13 Aralık 2010 Pazartesi

Kış Mevsimi Kıyaklarla Devam Ediyor!



Belediyemiz sınırları içinde muhtelif yerlere kuracağımız sobalarla kışlar artık daha sıcak.


[Sobalarımız sokaklara kurulmak üzere hazırlanıyor.]
Sizden ricamız sevgili sobalarımızın her daim tüter durumda kalması için, elinize geçen her şeyi atabilirsiniz. Çalı çırpı filan da atın tabii.

Dev Hizmet!
Sobalarımız yanında, sıcak şarap ve sahlep servisi de olacaktır kış mevsimi boyunca.

Bardaklarınız boşaldıkça sobaya atın ki devr i daim sağlayalım. Sobalarımızın üzerine konulmalık mandalina, portakal kabuğu takviyesi de içeceklerinizin yanında verilecektir. Zira, biliyorsunuz (sobalı evde büyüyenler beni anlayacaktır) sobanın üzerine konan turunçgil kabukları buhur tadı yakalar... mis gibi kokar!


Islanan çoraplarınızı da soba borusunda kurutabilirsiniz.

Sevgiler sunarız.

23 Kasım 2010 Salı

Doğu Avrupa'da yükselen bir değer; Şerbet Öz Belediyesi



Belediyemizi Batı Avrupa'ya taşımaya karar verdim. Siz ne dersiniz? Bir referandum yapalım mı?

Bence bir avrupa belediyesiyiz ama. Buna en yakışan belediye bizimki galiba. "Batı Avrupa Belediyelerinden Şerbet Öz Belediyesi" bak ne güzel tınlıyor sevgili sakin! Taksim, maksim, kokoreç, leğen, cihangir kedisi.. Hepsi bizimle beraber gelecek zaten. Taksim'i belediyeye taşıyan, belediyeyi de Batı Avrupa'ya taşıyabilir. Yür ya kulum, çok yolumuz var.

14 Ekim 2010 Perşembe

Örtülü Belediye

Belediyenin üstüne başına naylon germe planlarım var. Cam küre içine alamayacağız. Şu an o kadar bütçemiz yok ama naylonla, şu yağmur sorununa çözüm bulabiliriz. İstediğimiz zaman naylon gerer, istediğimizde kaldırırız. Sonuçta yağmur da lâzım daşa, torpağa. Hem istersek, çiçekli naylon bile gerebiliriz. Keyfimize kalmış.

28 Eylül 2010 Salı

İsveç'e İnsan Yardımı

Az insan olduğu söylenen İsveç'e, insan yardımında bulunacağız. 6500 insan göndereceğiz. Elinizdeki fazla insanları toplayın, hepsine yolculuk gözüküyor. İsterseniz siz de gidebilirsiniz tabi. Benim bile gidesim var ama işte belediyeyi yalnız bırakamam.

27 Eylül 2010 Pazartesi

Boğaz Köprüsü'nden Balık Tutmaca

Bir büyüğümüz olan Büyükşehir Belediyesi'nden aldığımız izinler sağolsun! Artık Boğaz Köprüsü'nden de balık tutma işlemi gerçekleştirilecektir. Oltanızı, kovanızı alın, gelin.

Balık tutmak insanı sakinleştirdiği için, "ulan, atlasam mı acaba?" gibi saniyelik düşüncelerden de uzaklaşacaksınız. İntihar filan tarihe karışacak hep. Ne tatlı!

İlk oltayı benim atmamla ofişıl olarak başlayacak bu güzide durum hepimize hayırlı uğurlu olsun. Aman düşmeyin!...

13 Eylül 2010 Pazartesi

Ama yani...

Bir tane bile "tabii ki" çıkmamış referandumda. Aşkolsun!

1 Eylül 2010 Çarşamba

Şerbet Öz Belediyesi'nden Büyük Hizmet!!



Yağmurlu havalarda nereden çıktığı belli olmayan, bir anda peydah olan sevgili "şemsiye satıcıları"na ücretsiz Türkçe Dil Kursu! Şerbet Öz Belediyesi Halk Eğitim Merkezi'nde açacağımız kursta "şemşiye, şemşıya, şamşiye" kelimelerinin doğrusu olan "şemsiye" diyebilme kursu açılmıştır.Tüm şemsiye satıcılarını, kursumuza bekliyoruz. Geç kalmadan üye olun! Sınırlı sayıda beyaz plastik sandalyemiz kalmıştır. Yığılma olursa evden sandalye getireceğim artık, n'apalım. Eğitim şart!


Kurstan başarıyla mezun olanlara; yoğunluğuyla tanınan sokak köşelerinde belediyemizden iş imkanı sağlanacaktır.


doruk bayer'e sevgilerle.

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Referandumda Biz de Varız!




‎"tabii ki" sözünün "evet"e yakın olduğunu düşünen, farklı belediyelerden aramıza girmek isteyenlere sesleniyoruz. "Tabii ki evet" ya da "tabii ki hayır" kavramlarıyla kafa karıştırıyoruz. Kısmet. Heran bizim anayasamız yürürlüğe girebilir bu kafa karışıklığında. Böylece herkes şeker yiyebilecek.

Referandumda kendimize yer ayırdık. "evet" veya "hayır"ın yanında bizim için de "tabii ki" damgasını basabilirsiniz. Logomuzu gördüğünüz yere "tabii ki" deyin, şanımız yürüsün. Kazanamayabiliriz ama hedefimiz 2000 zaten. Ne de olsa memlekete yayılasımız yok. Belediye olsun, bizim olsun. Öptüm.

2 Ağustos 2010 Pazartesi

Alaska Turu

Bayram tatili için, şanslı sakinlerimizi Alaska'ya gönderiyoruz. Ben de geleceğim.

Not: en güzel Aurora Boralais'ler, gözyüzünde bizim için süzülecek. Her şey ayarlandı.

22 Temmuz 2010 Perşembe

Haydi Bakalım

Logomuzun olduğu rozetlerimiz çok yakında sebil olarak dağıtılacaktır. Hadi bunu kutlayalım.

Sansüre Karşı Yürüyüş

Bildiğiniz üzere,Taksim'i bir müddet önce belediyemize taşımıştık.
"Sansüre Karşı Yürüyüş sırasında sevgili Taksim'i dağıtmayın" diye uyarmaya gelmiştim ki, çok kalabalık olduğunuzu gördüm. "İnci burada, sen neredesin başkan?"diye bağırdığınızı duydum. "Buradayım" diye haykırmak istedim. Yapamadım.
Beni utandırmayın çocuklar. Efendi gibi yürüyün, ortalığı dağıtmayın. Hep masraf bu çöp kamyonu filan çünkü. Lütfen yani.

15 Temmuz 2010 Perşembe

Sıcak Havalara Çin Malı Kalitesi



Sıcak havaları sevmeyen başkanınız olarak, yeni fikirler bulmaya çalışıyorum ben de n'apayım?...
Sıcak olan havalarımızda, Yağmur bulutlarımızdan alamayan ya da "yağmur bulutu istemiyorum. elimde şemsiyeyle dolaşamam her dakika" diyen kesim için yeni çözümler yaratıyoruz.

Tüm bu ürünlerimizi Çin Malı adı altında kaliteden ödün vermeden vatandaşlarımızın beğenisine sunuyoruz.
Eminönü alt geçidinde bulabilirsiniz. Eminönü'nü de getireceğim. Telâşa mahâl yok!
Sıcak isimli havalarımızda, taban haznesine dolduracağımız suyla birlikte buzluğa koyduğumuz terlik ya da pabuçlarımızı, dışarı çıkarken giyiyoruz.
24 saat boyunca buz özelliğini koruyan bu icatlı ayakkabı, sıcak havalarda serin sulara atlar gibi bir şey oluyor. Ben denedim. Acayip...

"Ya hasta olursak?" diyen sevgili vatandaşlarımıza da "demirden korksak, trene binmezdik" diyorum. Buz hazneli pabucunuzun / terliğinizin yanında sağlık sigortanız bizden.

14 Temmuz 2010 Çarşamba

Gelecek hafta, hergün bir haftasonu günü! (Burak Mağralı’nın katkılarıyla)

Haftaya, hergün sizin belirleyeceğiniz bir haftasonu günü olacak. İster cumartesi, ister pazar. Siz seçin...

Cumartesi günleri, Belediyemize bundan aylar önce taşımış olduğumuz Taksim'de eğlenebilir, evinizde oturabilir, yine yakında zamanda getirttiğimiz denizimizde yüzebilir, gönlünüzce eğlenebilirsiniz. Ya da Pazar günü olarak belirlediğinizde, sahilde kitap okuyabilir, taksim’de öğle yemeği yiyebilir, yine evinizde yan gelip yatabilirsiniz... Sizin bileceğiniz iş.

Gelecek hafta hergün haftasonu ruhuyla geçecek.
Her şey sizler için.

Başkanınız Şerbet Öz.

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Orada Saat Kaç?



Sevgili Abdullah Gül'ün de dediği gibi; "ben zaten pahalı saat kullanmayı sevmiyorum." aynı benim kafam... Sayın Abdullah Gül, adamımsın...

8 Temmuz 2010 Perşembe

Eski Sevgilinizi Atmayın Kampanyası (Re)

Yoğun istek üzerine, "Eski Sevgililerinizi Atmayın Kampanyası" devam ediyor! Eski sevgilini getir, yenisini götür!

Eski sevgililerinizi belediyemize getirdiğiniz takdirde, önceden gelmiş olan başkasının eski sevgilisi, sizin yeni sevgiliniz olarak hayatına devam edecektir. garanti süremiz, insan yaşantısının ortalaması olan 70 yıla tekabül etmektedir.
Mutlu yarınlara.
Şerbet Öz Belediyesi.

6 Temmuz 2010 Salı

Sansüre Sansür. Sansürü görmezden gelip, selam bile vermeyelim.

Bir internetten beklentimiz, sansürsüz ve haftasonları tatilsiz olmasıydı. Haftasonlarında, bayramlarda (resmî ve herkesin kendi dinî bayramlarında)kullanılamayan internet hiç tarzımız değil belediye olarak. Belediye binasının internetini yandaki sıtarbaks'tan çekiyor olabiliriz ama sansürsüz internet bizim de hakkımız. Haftaiçi kullanabildiğimiz kadar kullandığımız internet için de sansüre ne hacet. Rezalet.
Buradan yetkili kimse ona sesleniyorum, koca adamlarsınız. olacak iş değil lan.

Sevgili Nihat Doğan'ın da dediği gibi; "fırsatını da buldun yaa.. Fırsatını..."

5 Temmuz 2010 Pazartesi

Susuz Yaz Tarih Oluyor!

İstediğimiz her an, bireysel olarak yağdırabileceğimiz yağmurlarla, belediyeler arasında en verimli toprağa sahip olan belediye ünvanını kaparız gibime geliyor.

Herkesin kendine ait bulutunun olabileceği bir belediyede yaşıyoruz artık. Bulutların nimbüs, kümülüs gibi çeşitlerle satılacağı dükkanlarımız emrinize amadedir. Akbil ile de alabileceğiniz bulutlar portatiftir ve kavanoz içinde satılır.

Sevgilerimizle.
Nabza Göre, Şerbet Öz Belediyesi.

3 Temmuz 2010 Cumartesi

ŞerFest 2010


Beklenen gün geldi!
ŞerFest 2010 başladı!!

Size sorduk ve istekleriniz doğrultusunda ŞerFest'i şekillendirdik.
Aşağıdan ŞerFest'in tüm detaylarını öğrenebilirsiniz.

Ana Sahne
Michael Jackson

Retro Sahnesi
The Doors
Cem Karaca & Barış Manço
Queen
Beatles

90's Türk Pop Sahnesi
Yonca Evcimik
Çelik
Hakan Peker
Serdar Ortaç
Grup Vitamin

Hisseli Harikalar Sahnesi
Neşeli Günler'i tiyatro sahnesinde izleyebilirsiniz.
Neşeli Günler anısına, tüm katılımcılarımıza, oyun sırasında Turşu Suyu ikram edilecektir.

Headliner Sahnesi
Headliner olmak isteyen herkese / her gruba açık sahne
Festival girişinde, Headliner sahnesine kayıt yaptırabilirsiniz.


Yeme - İçme standlarımız için ise, Belediye'mizin kantinini festival alanına taşıdık. İsterseniz, evden ekmek arası yapıp da getirebilirsiniz. İçeri yiyecek ve içecekle girmek kesinlikle yasak değildir

Doğa sizi çağırdığı zaman da, belediye tuvaletine girebilir ya da gerçekten doğaya bırakabilirsiniz. Sonuçta organik gübre hep bunlar.

# Organizasyon konusundaki üstün başarısından dolayı Belediye Heyetinde bulunan Fulden Koloğlu'na sonsuz teşekkürler

30 Haziran 2010 Çarşamba

ŞerFest'e Günler Kala!

Headliner'lar ve headliner olmayan ama ileride olmak isteyen gruplar belirlendi! Headliner olmak isteyen grupların, az ileride headliner olması için küçük bir sahne bile kurduk. O sahnede, isteyen grup headliner olabilir. Özetle; Festivalimize az kaldı! Afiş tasarımları da çok yakında tamamlanacak. Şerbet Öz Belediye Plajı'ndaki "Şerfest"'e herkes davetlidir.

18 Haziran 2010 Cuma

Çin Halk Günü


Çin Halk Günü projemize tüm Çin'li vatandaşlarımızı ve sevenlerini bekliyoruz. Çin Halk Günü, Çin Malının da Çin'lilerin yerli malı olmasının sebebiyle bir bayram havasında geçecektir. Tüm Çin Mallarını, Belediyemize bugün için tahsis ettiğimiz Eminönü alt geçidinde bulabilirsiniz.

16 Haziran 2010 Çarşamba

Mevsim de olsa, istenmediği yere gelmemeli!

Yaz mevsiminin kendini iyice belli etmesini fırsat bilip, sırtından vurmayı planlıyoruz. Yaz mevsiminde ben ve benim gibileri toplayıp kış olan yere gidince, yaz da kendini pek sevmediğimizi anlayacak ve bir dahaki senelerde gelmeyecek. Mevsim de olsa, istenmediği yere gelmemeli mottosuyla daha güzel günlere. Yaz sevenleri ise belediyenin güneyine bizzat ben göndereceğim. Sonbaharda buluşuruz.

11 Haziran 2010 Cuma

Yeni girişimler Adına

Dünya kupası maçlarını Şerbet Öz Belediyesi'ne taşıyacağım! Bizim halısahada oynansa güzel olmaz mı? Samimi. Naif. Dünyanın kupasını aldılar zaten, biraz da biz görelim bakalım nasıl oynuyorlar... Ben defansa geçerim. [Bu da mı gol değil?]

8 Haziran 2010 Salı

Dev Pervanelerle Daha Serin Yazlara


Belediyeler içinde en beğendiğim belediye bundan böyle Adana Büyük Şehir Belediyesi. Zira çok fantastik bir fikirle karışımızda!

Adana sıcaklarından bunalan belediye başkanı, zeplinler aracılığıyla şehir üstünde dönüp dolaşacak olan dev pervaneler fikriyle tüm şehri püfür püfür estirecek.

Bu fikri bir türlü uygulamaya sokamadılar ama dört gözle bekliyorum. Aynısını biz de yapabiliriz. Hatta daha da geliştirip, yazın dev güneş gözlükleri (filtrelendirilmiş camlar) ve dev pervaneler, kışın da dev kombilerle belediyemizi ihyâ edebiliriz.

Sizler adına Şerbet Öz

6 Haziran 2010 Pazar

Yeni Anket!

Sağ framede gördüğünüz anketimize şeffaf yanıtlarınızı bekliyoruz.

Teşekkür ederiz.

5 Haziran 2010 Cumartesi

İsrail Hükümetine Açık Mektup

"ya ben... lan, neyse bir şey demiyorum..."

25 Mayıs 2010 Salı

Yaz Gelince Tatil de Gelmiş Sayıldı...

Belediyemiz de yaz tatiline girse ya... Yaz tatilinde tüm belediyeyi kapatma gibi bir niyetim var. Sınıra yaptırdığımız belediye sınır kapısını kilitleyip çıkalım diyorum. Ne dersiniz?
Herkesi tatile göndereceğim! Masrafları, belediyemiz herkese aylık akbil dağıtarak karşılayacaktır.
Benim memlekete gidip; organik domates olsun, temiz hava olsun, taze yumurta olsun yiyelim, içelim, ruhumuz şenlensin mesela.

16 Mayıs 2010 Pazar

Şerbet Öz Belediye Plajı

Yapılan ankette de çıkan sonuç itibariyle; yazın da vücudun su ihtiyacına olan uyarıları sayesinde, belediyemize denizi getirdik.

Yoğun istek üzerine belediyeye teşrif eden denizi buradan alkışlıyoruz.

Beklenen denize, girişler başlamıştır ama denizimiz ve plajımızın resmî açılışı çarşamba günü yapılacaktır! Tüm sakinlerimizi bekliyoruz.

İlginize teşekkür ederiz. Çarşamba günü, sahilde ateş yakıp gitar çalarak bu büyük günü kutlayalım. Biralar benden.

- Belediye Başkanı Şerbet Öz

13 Mayıs 2010 Perşembe

Eski Sevgililerinizi Atmayın Kampanyası

Kampanya! [delithekid'e sevgilerle]

Eski sevgililerinizi atmayın! Bize verin!

Eski sevgililerinizden yeni sevgililer üretebiliriz. Sizin eskiniz, bir
başkasının yenisidir mottosuyla yürürlüğe soktuğumuz bu kampanyamıza
tüm eski sevgilili sevenlerimizi bekliyoruz.

Eski sevgili blok ders gibidir. Arada çıkmazsan uykun gelir! (ya da diil)

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Belediye Anketi Tüm Hızıyla Devam Ediyor!

Belediyemizde uygulayacağımız yeni yenilikler anketimiz son hızıyla devam ediyor!

Şimdilik önde giden şık: "belediyeye deniz getirilmesi" konusunu baz alan şık.

"Belediyeye deniz getirilmesini" isteyen 1 milyon kişi bulabilirim ama kendi istekleriyle gelmeleri tercihim. İlginize teşekkür ederim.

[anket müdürlüğü adına, şerbet öz]

8 Mayıs 2010 Cumartesi

Belediyemizde Yeni Yenilikler!

Sayfanın hemen sağında gördüğünüz anketimize bir cevap verirseniz seviniriz.

Güzide cevaplarınızı bekliyoruz! Çoğunluğun isteğine göre belediyemizde yeni yenilikler yapacağız. Demokrat ve şeffaf belediyeniz adına teşekkürler.

4 Mayıs 2010 Salı

Belediyemizden beklenmeyecek hareketler volume I.


Fotoğrafta da görüldüğü üzere adını vermek istemediğimiz bir belediyenin işiyle karşı karşıyayız.

Bundan feyzalarak biz de, baharın gelmesiyle birlikte coşan insanoğluna, içi içine sığmayan sakinlerimize büyük bir sürpriz hazırladık. Büyük hizmetler, eğlenceli sürprizler bizden sorulur.

İçinde trambolin olan çukurlar kazıyoruz. Yarına biter... İster düşün, ister düşmeyin ama bilin ki eğlence bizim göbek adımız. öptm.

1 Mayıs 2010 Cumartesi

1 Mayıs Özel



Biliyorsunuz,Taksim'i Şerbet Öz Belediyesi'ne taşıdık yakın zamanda. Böyle olunca da 1 Mayıs Şerbet Öz Belediyesi'nde kutlanıyor coşkuyla. Akm'nin önüne kurduğumuz sahneye çıkıp, emekçilerimize; "belediyeyi dağıtmayın,yeni topladık" demek isterdim ama programda benim konuşmam yok. Malûm,belli bir prosedüre bağlı ilerleniyor.

Herkesin 1 Mayıs'ını kutlar, mutlu noeller dilerim. Bir yerlerde 1 Mayıs ise, elbet bir yerlerde de noeldir.

25 Nisan 2010 Pazar

Şallı 23 Nisan



23 Nisan'da Belediye makamına da bir çocuk insanı oturtmak ve nacizane fikirlerinden faydalanmak adettendir malûm. ama "yerime geçmek için şalı olan bir çocuk insan gelirse, kalkmam yerimden" isimli kitabımda da yazdığım gibi, "çocuk insanlara şal yerine kazak kültürünü benimsetelim, kazak giysinler. baharda da hırka giyerler ama şal büyük insan işidir, lütfen yani.. rica edicem." diye yazılmış satırları okudum. Çocuk insan anlayışla karşılarken, ebeveynleri "sana mı soracağız?" sorucevabı geldi. Çok üzüldüm ve "kalkmıyoru. koltuk benim, belediye benim" karşılığını verdim, çocuk bayramına yakışır bir çocuklukla.

Sevgili çocuk insanla çektirdiğimiz fotoğrafı görebilirsiniz. Gördüğünüz gibi kalkmadım. Şal olmasa, çocuk insanı oturtur ben de kantine çay içmeye inerdim ne güzel. Hep kısmet işte. Seneye inşallah.

21 Nisan 2010 Çarşamba

Eyyafyallayöküll


İzlanda'da patlayan yanardağ Eyyafyallayöküll için saygı duruşuna çağırıyorum herkesi. Gün geçmiyor ki bir yanardağ daha patlamasın. Hep bunlar sıkıntıdan işte. Yanardağ da olsa insan insandır sonuçta.

Herkes, bu yazıyı okuduğunda; nerede ve ne zamanda ise bir dakikalık saygı da kusur etmesin lütfen. Teşekkür ederim.

19 Nisan 2010 Pazartesi

Durduk yerde?!

Durduk yerde olacak iş değil!

Şerbet Öz Belediyesi de gururla sunar. Neyimiz eksik.. Hiç eksik kalamayız yemin ederim. Tarzımız diil.


13 Nisan 2010 Salı

Bahar gelir, hoş gelir...

Baharla birlikte gelen, güneşi görünce dışarı tişörtle çıkma hevesi akabinde, "hay allaam, tişörtle çıkıyorum üşüyorum, hırka alıyorum terliyorum" cümlelerini duymamız sıklaşıyor malum. her zaman sizin yanınızda, sizin için çalışan belediyeniz bunun da çözümü buldu! Bedava hırka tezgahları kuracağız ve isteyen hırkasını yol üstünden alıp, bir ara da geri bırakabilir. Artık evden çıkarken elinizde hırka taşımaya son!

3 Nisan 2010 Cumartesi

Herkese Bir Hemera Kampanyası!


Şerbet Öz Belediyesi ‘nin atakları bitmiyor! Belediyemiz çalıştıkça çalışıyor. Yorulmuyor da allah kahretmesin!
“kimsenin kimseye güvenmediği bu korku çağında herkese bir hemera kampanyası!” ile hem belediyemiz mora ve pembeye doyacak hem de kendini güvende hissedecek…
Belediyemiz sınırları içindeki sitelerin girişlerine ve bilumum noktaya küresiyle beraber konuşlandırdığımız sevgili Hemera hanımefendinin sadece küre için yakıt masrafı olarak anlaştığımız giderleri dahilinde sonsuza dek malmot gibiler olmayan bir yaşama merhaba…


delithekid'e, Hemera'yla görüşme olanağı sağladığı için teşekkür ediyoruz. http://delithekid.blogspot.com/

30 Mart 2010 Salı

Belediye'den Büyük Ataklar!


Şerbet Öz Belediyesi'nden gelen büyük ataklar durdurak bilmiyor! sakinlerimizden hiçbir şey eksik etmemeyi düstur edinen belediyemiz bir ilke daha imza atıyor. artık taksim'e gitmek yok!! çünkü taksim bize geliyor!! beyoğlu belediyesi'yle anlaşmaya vardık ve taksim'i şerbet öz belediyesi'ne taşıyoruz. artık içinden tramvay geçen bir belediyemiz var. Londra metrosunu da getireceğim! söz!

19 Mart 2010 Cuma

Hulk Konseri - ücretsiz


Şerbet Öz Belediyesi 'sinin büyük ataklarından biri daha karşınızda. bahar aylarının da belediyemize teşrifi üzerine, bir sevinç, bir hareketlilik, n'bliyim ben bir konser olsa da gitsek nidaları yükselince biz de belediye olarak sakinlerimizi mutlu etmek adına elimizden geleni yapıyoruz. belediye meydanında olacak "hulk konseri"ne herkes d...avetlidir. yan belediyelerden de çıkıp gelebilirler. info: "sevgili hulk'ın altı yaşından beri istediği şey sahneye çıkıp şarkı söylemektir. bu isteğini duyarlı belediyeniz şerbetöz belediyesi yerine getiriyor. hulk da konser versin, neyi eksik sloganıyla huzurlanızda..."

bu cumartesi, meydanda çılgın konser var! bekliyoruz.

16 Mart 2010 Salı

Retro Inside Festival 2010



Belediyemizin sponsor olduğu "Retro Inside Festivali"ne, bu sene hepimizin severek dinlediği, The Doors ve Queen grupları katılıyor. (by the way; god save the queen)

Bir daha ki konsere michael jackson'ı getirmeyi planlıyoruz. MJ konserini belediye meydanı'nda yapmayı düşünüyoruz.

Bu konser için heyet başkanımız Fülden Hn. çalışmalarını sürdürüyor. Herkese teşekkür eder, iyi eğlenceler dilerim.

10 Mart 2010 Çarşamba

!!

portatif belediye uygulamasında deneylerimiz olumlu sonuç verdi. sekize katlanan belediye ile bir ilke daha imza attık sevgili sakinler. japonya'dan gelen heyet; sanki origami, kağıt olsanız origami sanatı koleksiyonumuza eklerdik, daha da çıkarmazdık" dedi.

5 Mart 2010 Cuma

Dünyada Bir İlk; Portatif Belediye

Açılır kapanır belediye yapmaya karar verdim.
Portatif belediye de diyoruz teknik ismiyle.
Tüm belediyeyi kapayıp başka illere de gidelim, onlar da bizden feyz alsın, onlar da görsün nasıl çalıştığımızı, sakinlerimize faydalarımızı... Bir anadolu turnesi yapalım diyorum belediyeyle. Var mısınız sakinler? Yokuz derseniz mecburen gitmeyeceğiz, insanlarla yakın temasta bulanamayacağız ve bahar aylarında hem iş hem tatil yapamamış olacağız.
Merak etmeyin, evleriniz de bizimle geliyor. Belediye sınırları içinde çalışanların işleri de, bakkallar ve starbaks da bizimle geliyor.



(Temsilî Resim)

20 Şubat 2010 Cumartesi

Kapitallica

Tüsiad toplantısında dile getirilen "Sevgililer Günü'yle İlgili Olarak Bütün Kapitalistlerin Töhmet Altında Bırakılmasından Rahatsızız" sözünü, belediyemiz kapitalistlerinden KardeşlerMarket sahibi Ziver Bey çok haklı buldu! Artık her 14 şubat günü ekmek 3TL olurken, sevgiliye özel oyuncak ayıcık bedava dağıtılacak. "Yeterince kapitalistim, bir gün boyunca bedava ayıcık dağıtsam, töhmet altında kalmam, bir de üstüne hayır duası alırım" açıklamasında bulundu...

Bir Naiflik Örneği Olarak Şerbet Öz Belediyesi

Her konuda istihdam yaratmayı kendine görev edinmiş belediyeniz gururla sunar. not: Bu görevde çalışacak arkadaşlarımıza her konserde iki içki bedava.

Konserlerde, izleyicinin önünden, arkasından geçen ve izleyiciyi çileden çıkaran insanların, ücret karşılıığı bunu yaptığı, oradan oraya dolaşarak bu sirkülasyonu sağlamak için görevlendirilmiş insanların olduğunu yeni idrak etmiş bulunuyoruz. Bu sebeple, belediye meydanındaki her konserde, izleyicilerin arasında dolaşarak "pardon geçebilirim" diyecek insanlar arıyoruz! Başvurularınız belediyemiz tarafından incelenerek, işe alınan sakinlerimizin maaşları da konser başına ücretlendirilecektir.

Ah Belediye'M, naifsin.

Kar Yağdı, Uludag Esnafının Yüzü Güldü.

Aynı gülüşten belediyemizde de istiyoruz. sırf bu gülüş için, yapay kar sipariş ettim e-bay'den. kar yağdı yağdı. yağmadı yapayla güldüreceğim esnafımı. neyi eksik benim vatandaşımın. canımsın belediye sakini. öpüyorum hepinizi.

26 Ocak 2010 Salı

dogum günü başkanı

bugunu dogum gunum ilan ediyorum sevgili sakinler.
o sebeple, herkese benden çaaaaaay!!

20 Ocak 2010 Çarşamba

Şerbet Öz Belediyesi Kar Topu Savaşı Festivali

Sayın sakinler; meydandaki kar topu savaşı festivaline bekleniyorsunuz!.. sıkı giyinin, botlarınızı iyi bağlayın ve iş çıkışı gerçekleşecek bu festivale gelin, kaçırmayın. geçen sene yine bu zamanlar gerçekleşen festivalin fotoğraflarını da ekte görebilirsiniz. referans olarak kalsın yanınızda. belediyemiz sakinlerine açık olan bu festivale girişler ücretsizdir. ister kendi kar toplarınızı, ister meydanda bulunan karlardan yapacağınız topları kullanabilirsiniz. geç kalmayın, geç gelene hücum ediyoruz. olacak iş değil.



http://www.youtube.com/watch?v=PBKwCexQREY
video

17 Ocak 2010 Pazar

Sigara İçmek Serbest!


Şerbet Öz Belediyesi 'nin her yerinde, her an sigara içebileceğinizi biliyorsunuz değil mi? Sigara içmenin yasak olmadığı tek yer Şerbet Öz Belediye'sinde, belediye labotauarında yaptığımız deneylerimiz olumlu sonuç buldu nihayet. cnbc e'nin sigara sahnelerinde, sigaranın üstüne çiçek monte etmesini feyz alarak yaptığımız araştırmalar sonu...nda, atmosfer ile oynayarak sigara dumanının mis gibi kokmasını ve fotoğrafta gördüğünüz gibi balonlar, baloncuklar, renkler, şeker şeyler çıkararak sigara içme ya da içememe eziyetini kaldırdık. Tüm belediye'lerin de halkı için çalışması temennisiyle.. Başkanınız Şerbet Öz.. Sizler için...

6 Ocak 2010 Çarşamba

Rak ın Kok Bu Sene Şerbet Öz Belediyesi'Nde


Bu sene rock n coke'un belediye meydanımızda yapılması için toplantılarımız sürüyordu.
Nihayet, alnımızın akıyla bu işi de hallettik.

Hem belediyemiz için bir tanıtım olacak, hem de konaklama yapacak olan emosuyla, rockçısıyla, gençlerimiz belediye sınırlarımız içinde, gözümüzün önünde olacak. Ebeveynleri bize güveniyor, çaktırmadan belediye binasındaki odamın penceresinden onları izleyeceğim. Çaktırmayın, aramızda!..


Rak ın kok, belediye dışındaki vatandaşlarımıza biletliyken, mahalle muhtarlarınızdan alacağınız ikametgah ile belediye sakinlerimize ücretsizdir.

"Çok güzel hareket diyenler..."