15 Temmuz 2010 Perşembe

Sıcak Havalara Çin Malı Kalitesi



Sıcak havaları sevmeyen başkanınız olarak, yeni fikirler bulmaya çalışıyorum ben de n'apayım?...
Sıcak olan havalarımızda, Yağmur bulutlarımızdan alamayan ya da "yağmur bulutu istemiyorum. elimde şemsiyeyle dolaşamam her dakika" diyen kesim için yeni çözümler yaratıyoruz.

Tüm bu ürünlerimizi Çin Malı adı altında kaliteden ödün vermeden vatandaşlarımızın beğenisine sunuyoruz.
Eminönü alt geçidinde bulabilirsiniz. Eminönü'nü de getireceğim. Telâşa mahâl yok!
Sıcak isimli havalarımızda, taban haznesine dolduracağımız suyla birlikte buzluğa koyduğumuz terlik ya da pabuçlarımızı, dışarı çıkarken giyiyoruz.
24 saat boyunca buz özelliğini koruyan bu icatlı ayakkabı, sıcak havalarda serin sulara atlar gibi bir şey oluyor. Ben denedim. Acayip...

"Ya hasta olursak?" diyen sevgili vatandaşlarımıza da "demirden korksak, trene binmezdik" diyorum. Buz hazneli pabucunuzun / terliğinizin yanında sağlık sigortanız bizden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder