14 Eylül 2009 Pazartesi

Restaurant City Facebook'ta

Resmen süper ortam yaptım.
Yalnız tuvalet alışkanlığını kazandırmalıyım halkıma. Hale bak, pislik yuvası.

Gazeteyle vurup öğretmeyi düşünüyorum.
Belediyemize ait iş makinelerini bu iş için tahsis etme planlarım var. Bakalım yetkili merci olan kendimden izni kapabilecek miyim? Torpille halledebilirim gibime geliyor. Bana da torpil yapmayacaksam, kime yapacağım artık.

Saded;
Ekte gördüğünüz fotoğraf, Facebook denen gevur icadından bir oyun. Fotoğraftaki renkli ve pis yer de benim restoranım. Uğur Dündar'ın ziyaretini bekliyorum. Eli boş göndermeyeyim adamı diye temizlemiyorum ortalığı. "Tarz meselesi" diyeceğim ama yemeyecek, eminim.. Kısmet hep yaa... Çıkmadık candan ümit kesilmez.

İsteyene davetiye gönderebilirim. Oynayınız, oynatınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder