15 Eylül 2009 Salı

Lol

Hayatımıza ne denli anlam kattı zamanında, biraz durdum ve düşündüm. Sonra, düşünmeye devam ederek harekete geçtim.

LoL'un yayılması lazımdı. Gerektiği kadar yayılmadı bu lol ülkemizde. Hakettiği yere gelemedi.

Lol'un tarihçesi, çok da eskiye dayanmaz aslında. İnternet filan ne zaman girdiyse hayatlarına, o zaman da üşengeç olan Amerikan halkı, bizim gibi samimi bir gülüş icad edemedikleri için, lol isimli kısaltmayı kullanmaya başlamışlar. Nedir lol? Laught out load, budur lol işte. Bundan akrostiş yapmışlar, haberlerinde değil.

diyeceğim o ki; lol'u günlük hayatımızda da kullanalım. Eminim çok eğleneceğiz. Valla lan!.

Örnek;

Oyuncu 1:
Mesela komik bişiy söyledin di mi? ben de sana lol yazıcam. boylece çok eğlenicez. aynısını sen de yapıcaksın. nasıl? lol çok salakça bişiy oldugundan komik oluyor böyle.
tarzımıza uygun. salaklar fedarayonu olaraktan.
fedarasyonu ya da
ne haltsa
federasyon
öf sıkıldım bunu yazmaya çalışırken resmen!..

Oyuncu 2:
ahaha tamam

Oyuncu 1:
lol

Oyuncu 2:
salaklar federasyonu diye bir account açalım mı?
grup üyelerimiz olun
olsun

Oyuncu 1:
olabilir lol

Oyuncu 2:
lol
of güldürüyormuş bu böyle yazınca
lol

Oyuncu1:
ahahah of çok gülüyorum, lol bunu anlatamıyor ya. resmen salakça evet.

1 yorum: