1 Ekim 2009 Perşembe

Tavukların Nesli Tükendi!

(Temsili Resim)


Şaşırdınız di mi? Ben olsam ben de şaşırırdım. Hem varım da, bir olmuşluğum var yani sonuçta. Resmen şaşkınım şu an demek ki.. (Ah bu mantık)

Diyeceğim o ki;
Aklıma gelir durur bu, paylaşmak istedim. (paylaşım için teşekkürler)

Ana haber bültenini izliyorsunuz. Alt bantta böyle bir haber, flaş haber hem de! (vay canına)
"Tavukların nesli tükeniyor!!"
Tavukların nesli tükenirse eğer, o zaman korkarım işte ben o dünyadan.

Hep derim, "bir gün haber çıkacak ve "tavukların nesli tükeniyor" denecek. İşte o zaman kıyamet günü yaklaşıyor demektir" diye.
Gelmiştir lucifer dünyaya, tüm mühürler kırılmıştır. Tavukların sonu, insanlığın da sonu olacaktır..

O günleri görebilir miyim acaba?! Bence kaçırılacak bir şey değil kıyamet ya. Görmeyi isterim açıkçası...

Tavuk yoksa, insan da yok!

4 yorum:

  1. etyemez teyzeler de sevinmesin hemen. ne kadar tavuk o kadar yumurta hey.

    YanıtlaSil
  2. Kıyamet de bizi görecek mi?
    of evet elimde değil, demeden edemedim.

    YanıtlaSil
  3. ama bu resim horoz ayol.

    ha tavuklar tükendi tabi, o yüzden.

    YanıtlaSil
  4. Bu durumda tavuk mu yumurtadan çıkacak yoksa yumurta mı tavuktan?

    YanıtlaSil